Ga naar inhoud

gif's opslaan?


Aanbevolen berichten

Hoi, Heb je in de tussentijd een grafisch programma geinstalleerd of verwijderd? Misschien heeft het daar iets mee te maken. Open eens voor de gein een gifje vanuit je harde schijf. Met welk programma leest jouw pc de gif? Is dit ook anders als normaal? Meer info helpt ons jouw te helpen... (hmm.. vreemde zin :roll: ) Gr. J-P
Link naar reactie
Hai J.P, ik heb net je raad opgevolgd en even gekeken, maar mijn gif's openen nog steeds in windows viewer zoals ze altijd gedaan hebben. Het enige grafische proggie wat ik erop heb zitten is Paintshop pro maar dat zit er al meer als een jaar op en nooit deze problemen gehad. Verder geen nieuwe sofware geinstaleerd. Behalve de updates van windows xp. Als is zelf een animatie maak kan ik hem wel als gif opslaan, behalve dus vanuit explorer. Is het misschien mogenlijk dat er op 1 of andere manier een instelling verkeerd is komen te staan in explorer??? Hoop echt dat iemand me kan helpen. Groetjes Susan
Link naar reactie
"[i:c1073b332c]Is het misschien mogenlijk dat er op 1 of andere manier een instelling verkeerd is komen te staan in explorer???[/i:c1073b332c]" Wanneer dit het geval is kun je je vraag misschien beter laten verplaatsen naar het "Windows forum". Zoals je het omschrijft lijkt het idd op een probleem wat met je windows update heeft te maken. Wat gebeurd er eigenlijk wanneer je een .GIF file sleept vanuit je I.E raam naar het buroblad? Kijk eens of er dan iets veranderd in de mogelijkheden bij het opnieuw "opslaan als"? Als dit het geval is dan zal het vast en zeker met I.E te maken hebben. Ik ben dan ook wel benieuwd of jouw systeem dan een gif of een bmp opslaat. Helaas (en gelukkig maar) heb ik niet zoveel kennis van windows.. Hopelijk gaat t je lukken met hulp van anderen :-) Gr. J-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...