Ga naar inhoud

Afbeelding laten bewegen


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:248d55b261="J-P Le Conte"]Ik kan me herinneren dat ik een tijdje terug heb lopen klooien in Annimationshop Pro of zoiets. Een extra programma bij Paintshop Pro. Dat ging ook erg makkelijk. Gr. J-P[/quote:248d55b261] Dat is dus hetzelfde programma, alleen is het nu ook apart van PaintShop Pro te downloaden ;).
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Grappig die vraag wordt elke keer gesteld, zie ook: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=84790 Maar hier is de copy paste van die pagina: Lol, nee Frank Black is de hoofdpersoon(profiler) in de serie Millennium waar ik een fan(veel mooie scenes en prachtige muziek) van ben, de serie gaat over serialkillers :evil: . De serie is van de zelfde makers als X-files maar nooit erg populair geworden en in het vierde seizoen gestopt :( . Dus nee ik ben geen Pixies fan, moet ik eens een keer naar gaan luisteren (hoewel ik ze volgens mij wel ken en zelfs gezien heb, maar kan het me niet herinneren), misschien wordt ik wel fan :D Frank Black, heel lang al junior lid..... :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...