Ga naar inhoud

Meer pagina's opslaan in 1 PDF bestand, hoe???


anoniem

Aanbevolen berichten

Mike, je moet hier niet kijken voor een creatie-tool, maar naar een "printer"... Vaag... Heel ff gezocht voor je, dit gevonden op Google (zoeken op "Free PDF Printer"): [quote:b336982555][url=http://www.pdf995.com/]Pdf995[/url] is the fast, affordable way to create professional-quality documents in the popular PDF file format. Its easy-to-use interface allows you to create PDF files by simply selecting the "print" command from any application, creating documents which can be viewed on any computer with a PDF viewer.[/quote:b336982555] Er zal dus een "printer" aangemaakt worden op je PC, die je kan selecteren bij het maken van een afdruk uit Photoshop. Hiermee geholpen? Suc6!
Link naar reactie
Hey bedankt, Ik zet de jpg's nu in excel, rek ze precies op de pagina uit. En de volgende jpg zet ik eronder en het komt allemaal netjes op apparte pagina's in PDF Ik dacht dat dat drivertje alleen in Adobe programma te gebruiken was, met excel of word gaat het nog 20x sneller allemaal ook. Nogmaals hartelijk dank, Greetz Mike
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...