Ga naar inhoud

Ik moet een Ford reclame maken.........


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
Ik vind hem er goed uitzien, Ik denk idd wel dat je het simpel moet houden en foto's moet laten zien waar consumenten zichzelf in herkennen,in onze markt (kozijnen) krijgen wij ook folders van de leverancier met dure vila's en grote flats, jah daarin kan de klant zich niet vinden. Als je een rijtjeshuis laat zien met kozijnen erin en wat leuke details zeggen mensen sneller, hey dat wil ik ook. Zelfde met website, allemaal springende beelden en flash, zit niemand op te wachten als je een product wil kopen van een bedrijf. Heel verhaal, weetniet of iemand erop zit te wachten Greetz Mike
Link naar reactie
Het spijt me maar wat een bullshit! Ik als commercieel man (grafisch ontwerper) zou bij een pak soepstengels nog inspiratie moeten krijgen.. En je maakt echt niks voor ford hoor... Het woord ford komt er in voor. Mensen die echt voor ford ontwerpen weten dat ze niet mogen afwijken van bepaalde huistijlen en huis-fonts.. Het is mij niet echt duidelijk maar dit lijkt meer op een poging tot aandacht als een poging om hulp te krijgen... En nee, met het verzamelen van auto-plaatjes ben je nog niet klaar. Je moet een eenheid vinden in je kleurgebruik die ook nog eens voldoet aan de huisstijl van je klant. En de lettertypes zijn bedroevend lelijk in de opstelling. Je kunt modern en classiek niet zomaar mixen... Dan moet het goed doordacht zijn... En dat is het niet. Verder plaats je een lensflare nooit achter een logo.. Zoals het woord al zegt het is een lens-effect.. Wil je dit gebruiken dan zou ik het bewaren om subtiel op de achtergrond te gebruiken. Verder is je grafische opmaak gecentreerd opgesteld en je tekstopmaak rechts uitgelijnd. Hierdoor lijkt t net of je tekst uitlijning niet klopt... Ik vind het iig niet logisch ogen.. En zorg dat je een voor en achterkant ontwerpt. Zo kun je een duidelijke scheiding maken tussen grafisch werk en informatie. Gr. J-P
Link naar reactie
[quote:85a3890539="mikezwet"]maar een consument zal toch echt niet zo gericht kijken, die kijken eerder naar de lettertjes, of er wat gratis te halen is ;-) [/quote:85a3890539] Sorry maar reclame gaat wel verder dan dat (gelukkig maar).. Ik denk dat ik op een ander nivo zit als jij.. Maar goed. De tips zijn gratis, dus doe er wat mee.. En jij bepaalt niet waar ik WEL of NIET gelijk in heb. Dat het woord huisstijl je toevallig bekent voorkomt wil nog niet zeggen dat je het vak beheerst.. Gr. J-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...