Ga naar inhoud

psp wil de plaatjes niet meer openen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Ik heb een probleempje met P.S.P. In het browservenster kan ik alle bestanden bekijken maar als ik erop klik om ze te openen dan verschijnt “kan het bestand niet openen”. In de verkenner staan alle plaatjes gemerkt als paint shop pro bestand maar ook daar vandaan krijg ik die melding , psp start wel op! In de voorkeuren heb ik bij “koppelingen met bestandsindelingen”alles aangevinkt. Wat kan ik doen? Reijer
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Verander de extentie eens in .psp en open ze dan in paintshop. warschijnlijk heb je bij het opslaan niet gekozen voor en formaat (b.v. gif of bmp of etc.) maar de extentie erachter getypt (dus de hele regel ingetypt inclusief de extentie afkorting) Dan slaat psp 'm wel op maar kan hem nadien niet meer openen, waarschijnlijk een klein bugje in het programma.
Link naar reactie
[quote:3221ede0f5="Reijer Hollander"]Hallo Ik heb een probleempje met P.S.P. In het browservenster kan ik alle bestanden bekijken maar als ik erop klik om ze te openen dan verschijnt “kan het bestand niet openen”. In de verkenner staan alle plaatjes gemerkt als paint shop pro bestand maar ook daar vandaan krijg ik die melding , psp start wel op! In de voorkeuren heb ik bij “koppelingen met bestandsindelingen”alles aangevinkt. Wat kan ik doen? Reijer[/quote:3221ede0f5] wat je moet doen? kick psp eraf en neem ps! dies veel beter :lol:
Link naar reactie
[i:b85294a1b8]"wat je moet doen? kick psp eraf en neem ps! dies veel beter"[/i:b85294a1b8] Wat hij MOET doen bepaalt hij denk ik zelf wel!! PSP is een heel fijn, goedkoop en stabiel programma. Ok eens heel goed thuis in te toepassing kent het zijn beperkingen t.o.v. PS Maar beperkingen ontstaan meestal door wensen van de gebruiker, dat je in PS makkelijk ("Makkelijk?") leuke effectjes kunt bereiken wil nog niet zeggen dat het een beter programma is. Kijk eens rond op het web, je pikt de photoshoppers er zo uit; weinig creativiteit en veel eenvormige effecten! (dit geldt uiteraard niet voor iedereen, voor ik het hele grafische forum over me heen krijg...) Het programma is een gereedschap en de gebruiker maakt het product door zijn gereedschap dat te laten doen wat hij wil!
Link naar reactie
Ah zo, maar euh, Humor kent een vrij essentieel bestandsdeel te weten; iets dat daadwerkelijk grappig is... Waarschijnlijk heb ik dat deel niet kunnen vinden. Nu je me erop gewezen hebt kom ik haast niet meer bij; [img:4fd162968c]http://www.smily.at/smily/smily0032.gif[/img:4fd162968c] :wink: Oh en dit heet cynisme... :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...