Ga naar inhoud

kaderrand verwijderen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een plaatje, zowel tif als bmp. Het plaatje is eigenlijk een zwart rond vlak, maar als ik het opvraag is er altijd een wit kader omheen. Als ik dit plaatje op een gekleurde achtergrond wil zetten, blijft er altijd dat witte kader omheen en dat wil ik weghebben, zodat er alleen een rond zwart vlak overblijft op bijvoorbeeld een rode achtergrond. Ik heb al geprobeerd om het plaatje uit te knippen en te scannen, maar dan blijft het toch staan op een witte achtergrond. Ik moet het dus op de een of andere manier bewerken in een fotoprogramma, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. Wie kan mij helpen. Gerda
Link naar reactie
Ja, het is inderdaad voor een website. Ik probeer nu de buitenste rand te selecteren en die de kleur te geven van de pagina van de website, als je begrijpt wat ik bedoel. Met layers werken lukte me niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik toch nog te onhandig ben. Kijk maar op mijn website over een week of zo om te zien of het gelukt is. In elk geval bedankt voor de suggestie. Ik ga toch nog met die layers aan de gang voor andere zaken. Gerda www.vxadvies.nl
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...