Ga naar inhoud

Autocad 2002


anoniem

Aanbevolen berichten

Iemand die serieus gebruik wilt gaan maken van een dergelijk programma zou toch moten weten waar het te verkrijgen is! Nog even en we gaan hier serienummers uitwisselen een programma als autocad is niet alleen erg kostbaar maar voor je er op een goede manier mee werken kan ben je een hele poos verder. De meeste opleidingen hebben behalve de lessen ook het pakket bij de prijs inbegrepen! Dit is volgens mij de zoveelste vraag om illigale software..
Link naar reactie
Arkey is bagger. Heb er noodgedwongen een half jaar mee gewerkt, en vond het een ramp. De benadering is totaal verkeerd, met al die bibliotheken en zo. En je moet dat toch wel doen, want vrij tekenen is zeer beperkt. Net alsof je in MS paint zit te werken, terwijl je Photoshop gewend bent. Verder blijft het door de zeer kleine markt ervoor, sterk achter bij andere programma's.
Link naar reactie
[quote:11f16ed2e1="mgdam"]uhm aoutocad werkt leuk ja, maar als je Arkey [url]http://www.arkey.nl/[/url] onder de knie hebt denk ik dat dat vele malen sneller gaat, ook 3d is in arkey heel mooi te doen.....maar dat heeft weinig met je vraag te maken, ik heb alleen acad2000 voor je.[/quote:11f16ed2e1] Tja... de opdrachtgever eist vaak AutoCAD en ook al is dat niet zo.... De aannemer van een project werkt met AutoCAD. Hij verwacht van de architekt/adviseur ook AutoCAD werk... de onderaannemers werken ook met AutoCAD..... Lijkt me niet handige om daar dan met afwijkende formaten tussen te gaan zitten...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...