Ga naar inhoud

DVDx hulp gevraagd


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Zoals jullie wel weten is een DVD in een resolutie van 720*576 (of zoiets). Maar als ik dus met DVDx deze DVD omzet naar een SVCD word de resolutie anders, kan dit geen kwaad? (Dus krijg ik dan geen raar beeld waar verhoudingen en zo niet meer in kloppen?) En als ik hem dan handmatig instel op dezelefde resolutie als de DVD dan zegt Nero dat ie hem niet kan branden omdat het geen SVCD resolutie is. Ik hoop dat iemand me goede raad kan geven. Groeten, Roy
Link naar reactie
720 x576 is inderdaad geen standaard resolutie voor svcd,je kan deze instelling beter niet nemen. Capture:voor ntsc is 480x480 en voor pal is deze 480x576 dit is voor svcd,voor vcd is deze 352x240 voor ntsc en pal 352x288. De vraag kan het kwaad ,het antwoord is nee Ik heb hem ook weleens op 720x576 gemaakt de kwaliteit is goed maar het duurt veel langer,je krijgt wat meer MB-tjes. Wil je echter een hele goede kwaliteit dan moet je gewoon multi-pass doen hierbij heb je wel een frame-server nodig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...