Ga naar inhoud

dpi jpg-plaatje verhogen


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:87472e2808="maartenk"]hi, het plaatje is inmiddels naar je onderweg. alvast bedankt![/quote:87472e2808]Maarten, stuur je het nog eens op? In de miniatuur kan ik zien dat het een zeilboot is, maar als ik het wil openen, is alleen de bovenste cm. goed beeld, de rest is een blauw-wit rasterwerkje... P.S.: ik mailde dit met een reply naar jou terug, maar kreeg volgende foutmelding: The original message was received at Wed, 11 Sep 2002 19:48:31 +0200 from root@localhost ----- The following addresses had permanent fatal errors ----- (jouw E-adres) (reason: can't create (user) output file) ----- Transcript of session follows ----- procmail: Quota exceeded while writing "/var/spool/mail/mkalfsbeek" 550 5.0.0 (jouw E-adres)... Can't create output Je ziet maar wat je met dit laatste doet. Passer 9 uur: 'k heb nog een tweede keer geprobeerd je te emailen (geen reply deze keer) en die kwam ook terug met dezelfde boodschap. Weet jij een weg om (na het sturen van een goed jpg-bestand) dat bestand terug tot bij jou te krijgen? grtz!
Link naar reactie
hmm, toch geen verkeerde keuze om binnenkort over te stappen op vuurwerk voor de hosting (dit is dus niks) moment, ik zal 'm ff uploaden naar de server. je kunt 'm dan in zip-formaat downloaden. aan jou het verzoek: zou je mijn e-mailadres in het vorige bericht willen verwijderen? al eerder heb ik helaas moeten constateren dat er tegenwoordig bedrijven zijn die sites naspeuren op adressen en deze vervolgens doorverkopen. alvast bedankt, ik geef je de url zo
Link naar reactie
Hallo, het plaatje heb ik, het is met 200 dpi, maar hoe krijg ik het bij jou? Ik probeerde nog eens te mailen maar (en ik denk dat het dit maal aan mijn skynet.be-server ligt) maar ik kreeg eerst een time out (na één minuut), maar toen ik voor 'wachten' koos kreeg ik even later volgend bericht: [color=blue:3d193903a4]De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Onderwerp 'Zeilboot - Passer', Account: 'pop.skynet.be', Server: 'relay.skynet.be', Protocol: SMTP, Reactie van server: '451 4.4.1 timeout waiting for input during message collect', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 451, Socketsfout: 10053, Foutnummer: 0x800CCC0F[/color:3d193903a4] Ik heb zelf wel geen website...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...