Ga naar inhoud

Welk programma voor extreme lettertypes?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik moet binnenkort een logo maken... Ik maak gebruik van Abobe Photoshop 6.0 en 7.0, maar ik heb een vraag. In bijvoorbeeld: adobe PS zitten alleen maar 'standaard' lettertypes ... Ik wil in mijn logo gebruik maken van orginele letters. Dus bestaat er een grafisch programma die wat uitgebreider is dan bijv. Adobe PS op het gebied van lettertypes? Wie kan mij helpen? groeten K.
Link naar reactie
[quote:371f89aa95="kajutsa"][quote:371f89aa95="Ener Nestraa"]Lijkt me inderdaad makkelijker dan overstappen op een nieuw/ander programma... :-) René[/quote:371f89aa95] bijvoorbeeld???[/quote:371f89aa95] Bijvoorbeeld??? Hoe bedoel je bijvoorbeeld? Ik poogde alleen maar te zeggen dat als je een ander font wilt gebruiken, je daarom niet een ander programma hoeft te gebruiken. De te gebruiken fonts op je computer zijn niet afhankelijk van de gebruikte programma's. je kunt net zo gemakkelijk extra fonts toevoegen. En fonts vind je zat bij alle genoemde links, en/of door ernaar te zoeken met een zoekmachien. Succes ermee! René.
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...