Ga naar inhoud

waarin maak ik dit?


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, Ik wil een beweegend gif betandje maken... alleen heb ik geen idee welk programma ik hiervoor nodig heb. Ik heb hier Adobe 6.0 en Paint Shop Pro (nog niet geïnstalleerd) en welke heb ik daarvoor nodig? Even voor alle duidelijkheid... ik wil zoiets als dit: [img:8f86b6535b]http://members.lycos.nl/anthony2u/forum/buttons/phpbb.gif[/img:8f86b6535b] Dit is maar even een simpel voorbeeld :) Groeten K.
Link naar reactie
Maak in Photoshop de verschillende bewegingen die je wil hebben(in elke laag een). Ga dan naar ImageReady(dat standaard bij Photoshop zit) en open het 'animation' window. Dan is het gewoon een kwestie van het gebruik van frames(voor elke beweging een nieuw frame) en het laten zien van de laag die je wilt in elke frame. Tenslotte kies je nog welke interval je wil tussen elk frame, dus de tijd van de ene beweging naar de andere... Als je nog nooit met ImageReady hebt gewerkt zal dit misschien helemaal niet duidelijk zijn dus er zijn ook tutorials van: [url]http://www.teamphotoshop.com/photoshop/tutorials/ps_tut_ani_ir.php[/url] suc6 ermee! ::greetz:: Obi
Link naar reactie
[quote:3f429dddf2="kajutsa"] ... Ik heb hier Adobe 6.0 en Paint Shop Pro (nog niet geïnstalleerd) ... [/quote:3f429dddf2] Animation shop komt smamen met PSP. Dus als je PSP installeerd heb je ook meteen animationshop. Maak eerst een aantal verschillende plaatjes die samen de animatie moeten worden. Maak daarvoor een vast plaatje, en zet de veranderingen op een aparte layer (zoals mijn voorganger al zei) Als je alle plaatjes hebt open je in animationshop de wizard. Importeer de plaatjes die je gemaakt hebt, zet ze op de juiste volgorde (als ze dat nog niet stonden), geef de tijdsinterval aan tussen de afzonderlijke plaatjes (b.v. 1/10 sec), geef aan hoe vaak de animatie moet bewegen, of oneindig moet bewegen. Druk op OK en je animatie is klaar. Een kind kan de was doen 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...