Ga naar inhoud

transparante achtergrond


Aanbevolen berichten

maak van je afbeelding een .gif vervolgens naar "Colors"--set Pallette Transparency----onderste aanklikken (set tra.value etc)---klik even op de achtergrondkleur van je afbeelding---dan OK en klaar is Kees..euh Bierk (niets veranderd aan je plaatje? dan even terug naar Colors en Vieuw Palette Trasp... aanvinken) succes
Link naar reactie
[quote:8d6acc57aa="NouMoe!"]Het moet gewoon zo (PSP7): [list:8d6acc57aa]- Kleuren> Transparantie van Palet instellen> OK> De achtergrondkleur aanklikken> OK. - Opslaan als .Gif - Klaar![/list:u:8d6acc57aa] Mocht het niet lukken, zet em hier dan maar neer, probeer ik het voor je![/quote:8d6acc57aa] voor ps7 weet ik het ook wel precies, maar het wordt gevraagd voor psp
Link naar reactie
[quote:87c6c0b3b4="Phruster"][quote:87c6c0b3b4="NouMoe!"]Het moet gewoon zo (PSP7): [list:87c6c0b3b4]- Kleuren> Transparantie van Palet instellen> OK> De achtergrondkleur aanklikken> OK. - Opslaan als .Gif - Klaar![/list:u:87c6c0b3b4] Mocht het niet lukken, zet em hier dan maar neer, probeer ik het voor je![/quote:87c6c0b3b4] voor ps7 weet ik het ook wel precies, maar het wordt gevraagd voor psp[/quote:87c6c0b3b4] Voor je commentaar geeft zou je beter eerst kijken en zien dat er PSP7 staat en dat is dus waarvoor het gevraagd wordt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...