Ga naar inhoud

Hoe krijg ik 4 photo's op een A4


Aanbevolen berichten

De vraag is met welk beeldbewerkingsprogramma je gewoonlijk werkt. Ik werk bijvoorbeeld met Photo Impact 7 van Ulead (even goed als en op sommige punten zelfs beter dan Paint Shop Pro). Dan kan ik bij het afdrukken de foto precies naar de juiste plaats slepen en afdrukken. Zo druk ik een foto rechtsboven af en een tijdje later een andere foto linksboven of onderaan enz.. Je kunt natuurlijk ook altijd via 'nieuw' enz een nieuw beeld maken met een vier keer zo groot doek (of canvas of hoe jou programma het ook noemt) als van één foto en vier foto's tot één nieuw beeld aan elkaar plakken. Ik gebruik zo bijna alle restjes fotopapier óf voor een aangepaste foto óf voor een proefafdrukje. Zelfs strookjes gebruik ik daarvoor. Ik heb dus heel weinig afval van het glanzende fotopapier. Ik hoop dat ik je op een ideetje heb gebracht.
Link naar reactie
Ik gebruik ACDSee hiervoor, hiermee kan je zoveel foto's als je wilt op een pagina zetten, uiteraard wordt het beeld steeds kleiner alsje de verhoudingen juist wilt houden. Gaat zeer eenvoudig, geen plakken en knippen o.i.d., gewoon aangeven welke foto's je wilt hebben, hoeveel per rij, hoeveel per kolom, mages aangeven en printen. Bert Kuyper
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...