Ga naar inhoud

diepte in photoshop 6.0


Aanbevolen berichten

hallo mensen, Ik ben benieuwd hoe je diepte in tekst krijgt in photoshop 6.0 of hoger 7.0. of diepte in foto's en afbeeldingen. om een voorbeeld van een tekst met diepte te noemen, wil ik de site van <geen reclame>wannahaves</geen reclame> noemen. of wat JP op dit forum gedaan heeft met zijn icoontje (JP). als iemand daar een psd bestandje van heeft of stapsgewijs een uitleg heeft, laat het me weten. alvast bedankt
Link naar reactie
Ik denk dat geen van beide (wannahaves en JP) het in photoshop gemaakt hebben. De basis zal uit een 3D programma komen dat misschien nabewerkt is met photoshop, maar dat is dan ook alles. Het zal misschien best wel kunnen met photoshop, maar dan moet je waarschijnlijk het perspectief van het 3D gedeelte zelf maken. En het werkt nou eenmaal sneller met een 3D programma.
Link naar reactie
Hoi, IK gebruik voor 3d werk een gratis try-out van AmorphiumPro. Daar haal ik een eps bestand binnen (maken in vector progjes illustrator correldraw etc.) en trek hem de diepte in. Vervolgens sla ik het op als TIFF op een zo hoog mogelijke resolutie en bewerk hem na in Photoshop.. Succes! Gr. J-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...