Ga naar inhoud

Quark Express Printprobleem


Aanbevolen berichten

Weet iemand hoe je vanuit Quark Express kunt printen zodat de plaatjes onder de goede kwaliteit worden geprint. Quark Express toont de plaatjes onder een lage resolutie op het beeldscherm, je kunt bij het printen wel kiezen bij options normaal, low resolution of rough, maar als je dan normaal aangeeft krijg je nog lage resolutie plaatjes uitgeprint, terwijl alles in 1 map bij elkaar staat. Voor iemand die me kan helpen, bij voorbaat bedankt, Met vriendelijke groeten, Henry
Link naar reactie
Dit probleem ligt waarscheinlijk/vermoedlijk aan je printer. Als je bij het printen afbeeldingen op normaal zet moet het goed uit de printer komen. Tenzij de plaatjes lowres zijn (72 dpi of minder), RGB, Jpg. Voorhet printen in kleur gebruik je CMYK, duotoon, grijswaarden. Gebruik ook bij voorkeur voor foto's tiff en EPS. Als er vector graphics in zitten kun je het best printen op een postscript printer. Bye Mike
Link naar reactie
Ik ben eruit jongens, het probleem is opgelost. Opzicht is het wel raar opgelost, want het gaat tegen het vorige antwoord in. Ik heb EPS gebruikt als filetype voor mijn plaatjes alleen kon hij de Color depth niet vinden van die EPS, dit lukte wel met JPG files van ongeveer 300dpi. Normaal zou het dus juist andersom moeten zijn, maar het lukt zo.... Binnenkort ga ik me toch iets meer verdiepen in dat Quark Express... Iedereen bedankt voor je reactie of email. Gr Henry
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...