Ga naar inhoud

Printen zonder marges (HP 960)


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Hoe kun je een print maken van bv. een foto op een hele blz. zonder dat de printer er witte randjes op afdwingt. De meneer van de helpdesk van HP zei dat het wel kon ook al heeft de printer een soort automatisme voor die marges. dan moet je het met het softwareprogramma dat je gebruikt afdwingen. Dus met photoshop of met word of zo. Hij had het thuis met corell draw gedaan zei ie. Maar dat had de vriend van zijn moeder geregeld en hij wist niet hoe en ook al wist ie het dan nog mocht ie het niet zeggen want hij mocht alleen maar over HP iets zeggen.........duh. Weet iemand hoe het moet? Het lukt mij niet met alleen de marges in word op te schuiven. De printer zegt dan wel dat ie buiten de marges van het document/papier afdrukt en of dat goed is, ja natuurlijk. Maar er komen toch witte marges op het papier. Datzelfde geldt voor het aanpassen van het papierformaat. Helpt ook niet. Iemand een gouden tip? Ik werk met Windows 98SE, Office 2000, Photoshop 5, HP deskjet 960c gr. Winny
Link naar reactie
Volgens mij kan een programma deze marges nooit veranderen, tenzij misschien een aanpassing op de driver. Sommige fotoprinters kunnen dit wel, maar of je hier nu zelf mee moet experimenteren. Als hij naast het papier print (al is het een halve milimeter) komt dit terecht op de doorvoer van de printer en daarna op de achterkant van het (volgende)vel. Ikzelf heb een printer die ook grotere formaten kan printen, hierdoor heb je de mogenlijkheid om met behulp van snijlijnen het papier rondom schoon te snijden en de afdruk dus aflopend te maken. Frank Black :evil: Ben heel oud nieuw lid....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...