Ga naar inhoud

Diashow met geluid


Aanbevolen berichten

De nieuwe versie van Irfanview (freeware) biedt een perfecte oplossing voor het maken van een kant en klare diapresentatie in de vorm van een .exe Door die op een cd te branden en er een autorun bij te zetten werkt de presentatie uitstekend. Is er een soortgelijk eenvoudig programma (hoeft geen freeware te zijn) waarmee je aan zo'n presentatie geluid/muziek kunt toevoegen?
Link naar reactie
Ik weet niet welke Office je hebt, maar als je Office XP hebt van Microsoft kun je de gratis uitbreiding "MS Producer for PowerPoint 2002" downloaden. Daarmee kun je hele leuke multimedia presentaties maken met videobeeld en afbeeldingen, tekst en geluid erbij, noem maar op. Verder kan ACDSee ([url]www.cd-e.com[/url]) geluid toevoegen aan individuele afbeeldingen. mvrgroet Edmond
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Bedankt voor alle reacties! Om nog maar even verder te gaan: inmiddels ben ik aan het experimenteren met MultimediaBuilder (shareware) [www.mediachance.com] in combinatie met Irfanview. Gaat perfect. Een autorun-cd die automatisch een eerste dia laat zien waarop knoppen staan die verschillende diashows aansturen. De aparte shows zijn .exe-bestanden die gemaakt zijn met Irfanview. Ik ben nog niet uitgeëxperimenteerd, maar de eerste resultaten zijn zeer de moeite waard. Met vriendelijke groet, :D Henk
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...