Ga naar inhoud

meerdere foto's op 1 pagina afdrukken


Aanbevolen berichten

In Photoshop zou ik een nieuw bestand maken op A4-formaat en vervolgens de foto's openen, selecteren en naar het nieuwe bestand slepen. Er zijn natuurlijk nog heel andere manieren als het gaat om alleen het printen van een aantal foto's. Een programma als CorelDraw gebruik ik zelf voor dat soort toepassingen: je ziet het A4 voor je, je importeert de afbeeldingen, kunt ze verschalen, op hun plek zetten en met heel veel opties afdrukken. Een heel simpel programma als Print Pilot (shareware) kan dat echter ook...
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Waarom gebruik je xpress, pagemaker, indesign, Ventura Interleaf, Framemaker e.d niet (zijn proffesioneel) of gewoon Publisher. Prijs/kwaliteit verhouding geef ik Publisher een zeer goed (8) terwijl de rest van de pakketten (prof) een zeven a acht krijgt. Met Publisher is meer mogelijk als men denkt en ik weet dat voor een redelijk complexe opmaak Publisher zelfs kan concureren met Quark Xpress. BTW voor er (te) veel kommentaar komt: Ik werk sinds het begin van de DTP periode (Pagemaker 2.0, Xpress 2,12, Ventura 3.0 e.t.c. met DTP software. MS Publisher heeft mij echter overvallen. Veel functies uit Prof paketten zitten in Publisher het pakket voelt en werkt als Xpress/Pagemaker. Greetz Mike
Link naar reactie
Ik doe dat heel simpel. Ik ben een WordPro gebruiker maar ik denk dat Word het ook kan: ik zet de afbeeldingen in een document met de grootte die ik wil en druk ze vervolgens af. Zo doe ik dat met mijn digitale foto's. Twee afdrukken per blad, gaatjes erin en in een map. Voilà, zo krijg je een foto-album zonder plakken. 8) Wim.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...