Ga naar inhoud

maisveld downloaden


Aanbevolen berichten

Ik hoop dat ik het een beetje begrepen heb. Je hebt in een artikel het een en ander gelezen over bewerking in PHS. In het artikel staat een link (lijkt mij) naar een bepaald plaatje. Daar zouden we de url (de regel welke er naar zou moeten verwijzen) graag van weten b.v. www.bestandenvoordeeovening.nl/maaisveld.jpg if iets dergelijks. Tweede mogelijkheid volgens mij is dat het artikel niet volledig is en de juiste url gewoon ontbreekt. Derde mogelijkheid (er word geschreven: Er staat "De foto van het maisveld die bij dat artikel hoort kunt u hier downloaden", maar ik kan geen relevante knop of dialoog box enz. vinden.) dus moet er een URL staan lijkt mij. Sorry hoor Phruster maar ik zit hier niet om te katten of bijdehante opmerkingen te maken maar om zelf te leren en andere opweg te helpen. Ik hoop dat ik nu goed gelezen heb voor ik iets post. Bye Mike
Link naar reactie
Hopla, probleem opgelost, maaisveld binnen 5 seconden gedownload. Geachte heer Daniels ik denk dat het het beste is als u via google opzoek gaat naar download accelerreator (DAP). Na installatie kunt u op de betreffende pagina het plaatje aanklikken en DAP zorgt er voor dat deze gedownload wordt. Met vriendelijke groet Teacher: Nee dit was niet moeilijk maar als iemand niet weet waar te beginnen en er word direct gereageerd met lees je post en er wordt niet duidelik vermeld welke link het moet zijn of waar hij staat kun je van mij niet verwachtendat ik een heel message board ga doorspitten in de hoop de juiste url te vinden. Punt twee, DAP blijkt toch heeeeeel nuttig en vanaf mijn eerst reactie was mijn conclusie dus toch juist, gewoon downloaden met DAP. Mike Leroi
Link naar reactie
mike, als je nou geen link kan vinden (dus je hebt niets om op te klikken) dan heb je ook niets aan DAP. Als je de pagina met de plaatjes gevonden hebt dan kan je wel klikken, met of zonder DAP (wat trouwens spyware bevat) Vandaar dat jou eerste post totaal nergens op sloeg. En het einge wat ik gedaan heb was met de zoekmachine op de site naar maisveld zoeken... klaar... t.
Link naar reactie
[quote:d8a79d0a54="mike leroi"]Hopla, probleem opgelost, maaisveld binnen 5 seconden gedownload. [ingekort stom verhaal over dap] Punt twee, DAP blijkt toch heeeeeel nuttig en vanaf mijn eerst reactie was mijn conclusie dus toch juist, gewoon downloaden met DAP. Mike Leroi[/quote:d8a79d0a54]Waarom dap? Dat proggie zuigt. Zit spyware involgens adaware en is niet gratis. En waarom zou je niet kunnen downloaden zonder dao :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...