Ga naar inhoud

Probleempje met PhotoShop


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik heb een probleem met PhotoShop. Het zit namelijk zo, hier op kantoor is door een collega een plaatje gemaakt mbv PhotoShop 5.0. Nu wil ik dat openen op een andere computer met PhotoShop 7.0 en ik krijg de volgende melding: Could not open "naam bestand" because the file is locked. Use the 'properties' command in Explorer to unlock the file. Dit heb ik geprobeerd maar ik kan helemaal niets unlocken. Heeft een van jullie een idee? Stuur een mailtje naar: r.deurloo@starsdesign.nl
Link naar reactie
voor de veiligheid, het bestand als je er rechts op klikt staat in explorer op : wel kruisje : archive (archief) geen kruisje : read-only (alleen lezen) geen kruisje : hidden (verborgen) Als dit allemaal klopt kun je nog bij je collega op de machine kijken of hij geen gelockte layers in zijn file heeft staan. Ten tweede hoe krijg je deze fout? door er dubbel op te klikken in explorer of door het handmatig te importeren in Photoshop? (laatste is aan te raden)
Link naar reactie
Mensen, ik ben nog wat aan het rotzooien geweest met de beveiliging en tot mijn grote verbazing kan ik het bestand nu wel openen. Ik heb bij eigenschappen/beveiliging het kruisje voor "overneembare machtigingen van boveligend object doorgeven aan dit object" uitgezet. Hierdoor verdwijnen bij "naam" alle namen . Door nu het kruisje weer terug te zetten verschijnt bij "naam" het woord iedereen en kan iedereen hem dus openen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...