Ga naar inhoud

scherm


Aanbevolen berichten

Een standaardmonitor kun je idd altijd installeren, dat werkt ook. Voordeel van het installeren van een echte drivers is dat de instelmogelijkheden wat betreft resoluties en refreshrates beperkt worden tot wat de monitor aankan. Dus niet hoger dan bv 1600x1200, terwijl de standaardmonitor tot 2048x1536 ingesteld kan worden :eek: Je monitor is daar waarschijnlijk wel tegen beveiligd, maar toch.
Link naar reactie
[quote:50e0dc29c1="Venzent"][quote:50e0dc29c1="Eddey"]BTW: Avatar gekaapt??? :-?[/quote:50e0dc29c1] Hoezo gekaapt????[/quote:50e0dc29c1] Nou omdat jij en It's me hetzelfde plaatje hebben... [quote:50e0dc29c1="Toeter84"]Uhm, hoort dit niet in een Hardware forum... toch niet in grafisch? [/quote:50e0dc29c1] Ja dat was ik nog vergeten te zeggen :(
Link naar reactie
[quote="Eddey"][quote:1262c4e095="Venzent"][quote:1262c4e095="Eddey"]BTW: Avatar gekaapt??? :-?[/quote:1262c4e095] Hoezo gekaapt????[/quote:1262c4e095] Nou omdat jij en It's me hetzelfde plaatje hebben... Ik was eerder :roll: denk ik :roll: Nouja, moet ik weer op zoek gaan naar wat nieuws, ik had deze een paar maanden geleden al in gebruik op een GT3 Forum..... Back to the drawingboard :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...