Ga naar inhoud

Miele Novotronic Meteor V 8500


Aanbevolen berichten

Dag allen, Sinds vanochtend heb ik het volgende "probleem" met mijn wasmachine: Bij ieder willekeurig programma pakt de machine gewoon water en wanneer er een laagje in de trommel staat, start deze vervolgens niet met draaien. Na een minuut of wat gaat het linkse lampje met het kraantje rood branden. Als ik vervolgens handmatig het programma op centrifugeren zet pompt de machine netjes het water weg en gaat de trommel draaien. Terwijl ik op internet ging speuren naar een oplossing was de trommel wel gaan draaien en stond deze op spoelen 3-4. Er liep voldoende water in de trommel en het programma werd netjes afgewerkt. Toen ik aansluit een korte was op 30* wilde draaien openbaarde zich weer bovenstaand probleem. Ik heb de machine inmiddels open gemaakt en o.a. het inlaatventiel schoon gemaakt. Ook het pluisfilter etc heb ik netjes schoongemaakt. Heeft iemand enig idee wat hier het verhaal kan zijn? BVD, Francois
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...