Ga naar inhoud

Wie is hier de beste graphic designer?


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik kijk hier wel eens rond en ik zie dat er hier een heleboel goede Photoshoppers/Paint Shop pro-ers enzovoort zijn... Nou wil ik wel eens kijken wie hier nou het beste is/zijn? J-P is natuurlijk heel erg goed, maar misschien dat Toeter een kans maakt... ik weet het niet, we zullen het zien! De opdracht is: zoek een plaatje op het internet dat je wilt bewerken. Nadat je het bewerkt hebt post je het hier op het forum. Je moet als je post ook het origineel posten zodat de jury kan zien wat diegene er aan gedaan heeft. De jury bestaat uit vrijwilligers die zich in deze topic aanmelden, maar die mogen zelf niet meedoen natuurlijk! Suc6 allemaal, Klaas
Link naar reactie
[quote:9ff7d03de1] Op 18-04-2002 12:10 schreef J-P Le Conte: Niet off-topic, ik wacht ff af of hier wel interesse voor is.. Maar goed, veel meer van dit soort topics wil ik niet op het forum hebben omdat het hier niet om de beste gaat. Gr. J-P [/quote:9ff7d03de1] Natuurlijk gaat het niet om de beste, maar ik vond het wel leuk om te zien wie wat in huis heeft... De opdr8 blijft hetzelfde. Alleen is het nu [b:9ff7d03de1]géén[/b:9ff7d03de1] contest meer! Het is, denk ik, wel leuk om te kijken wat dit forum in huis heeft, toch? Dus doe je best mensen! Klaas [ Dit bericht is bewerkt door: Klaasje op 2002-04-18 18:07 ]
Link naar reactie
:smile: Geweldig Kitty :smile: Hoe lang ben je nu met zoiets bezig? Gebruik je hiervoor photoshop of PSP? Is het een eigen idee of gejat. (Ik meen nl. zoiets al ooit eens gezien te hebben, maar ja, kan daarentegen ook best van jou geweest zijn). Zijn ze ook verkrijgbaar in posterformaat? en tenslotte.. Kunnen wij jou inhuren? En zo ja wat kost ons dat? Grtz Grimmie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...