Ga naar inhoud

Print probleem Photoshop


Aanbevolen berichten

Ik heb een photoshop bestand met een plaatje en textlayer die ik gewoon goed uitgeprint wil krijgen met mijn nwe printer (canon s900). Wanneer ik binnen Photoshop er een jpeg,tiff of eps bestand van maakt en dan uitprint binnen photoshop of indesign, is mijn tekstvak (times roman font) blokkerig. En wanneer ik mijn eps bestand onder tekt in indesign importeer en vervolgens tekst erover tikt. Krijg ik prima tekst geprint, maar is mijn plaatje kwalitatief niet meer zo geweldig. Hoe kan ik nou beide behouden. Ik ben een newbie, dus relaxed ! Bedankt.
Link naar reactie
[quote:2b1e81f9d2] Op 19-04-2002 21:35 schreef Hent: heb je wel je textlayer in photoshop gerasterized...?? Ik heb de engelstalige versie, dus weet niet hoe het heet in de nederlandse versie als je die soms hebt... [/quote:2b1e81f9d2] In het Nederlands heet dat renderen, tenminste zo heette het in Photoshop 5, maar toen heette het rasterizen ook nog render.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...