Ga naar inhoud

Hoe maak ik Logo Files


Aanbevolen berichten

Je bedoelt o.a ook LOGOS.SYS? Die plaatjes van "u kunt nu de computer uitschakelen"? Die bewerk ik altijd met paint. En dan met niet al teveel kleuren opslaan. Wanneer je b.v LOGOS.SYS opent en voor opslaan als kiest wordt hij standaard met 256-kleuren opgeslagen. Laat je weten hoe het met het forumpje afloopt? En dat IDG doet?
Link naar reactie
:grin: Waren we toch ff tegelijk. :grin: En nog met hetzelfde ook. Dus Dilbert: Paint openen en tekenen maar. Edit: Die backuptip zou ik zeker ff opvolgen. + een opstartdiskette maken. (Heb ervaring na een plaatje verkeerd te hebben opgeslagen) [ Dit Bericht is bewerkt door: Sjoerd Boerhout op 2002-03-26 19:36 ]
Link naar reactie
[quote:b2392d9ab7] Op 26-03-2002 20:08, schreef Sjoerd Boerhout: [quote:b2392d9ab7] Op 26-03-2002 19:58, schreef Dilbert: Die is 1500% duurder geworden. Da's natuurlijk veel te veel. [/quote:b2392d9ab7] :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Het was $5 per kwartaal. En het is nu 1500% duurder??? [/quote:b2392d9ab7] Maar niet wat ik had. :razz:
Link naar reactie
Ik had dus zelfs die van $15 per kwartaal he! FF zonder dollen. Die 1500 procent was voor een contract van een zeer grote server. Ik had daar een stukje van. Die server is van een ander. BTW: Het is gelukt > ik heb mijn eigen opstartscherm _________________ [url]www.computertotaal.nl.nu[/url] [ Dit Bericht is bewerkt door: Dilbert op 2002-03-26 20:50 ]
Link naar reactie
Ik ga het ook maar eens proberen! :smile: Maar welk scherm moet ik nemen om het goede schermpje te krijgen voor 'Windows gaat nu naar slaapstand....' waar dus zo'n progress bar voor komt? Want ik hibernate alleen nog maar, ik sluit niet meer af enzo... [img:5c70b397e5]http://gathering.tweakers.net/i/s/sleephappy.gif[/img:5c70b397e5]
Link naar reactie
[quote:009b542aaa] Op 27-03-2002 12:53, schreef Toeter84: Ik ga het ook maar eens proberen! :smile: Maar welk scherm moet ik nemen om het goede schermpje te krijgen voor 'Windows gaat nu naar slaapstand....' waar dus zo'n progress bar voor komt? [/quote:009b542aaa] Bestaat er zo'n scherm dan??? Als ik mijn computer in slaapstand zet klapt ie daar in 1x in. [quote:009b542aaa] Op 27-03-2002 12:53, schreef Toeter84: Want ik hibernate alleen nog maar, ik sluit niet meer af enzo... [img:009b542aaa]http://gathering.tweakers.net/i/s/sleephappy.gif[/img:009b542aaa] [/quote:009b542aaa] Dan draai je of geen windows of je installeerd het elke maand opnieuw zeker?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...