Ga naar inhoud

Photoshop met de PC en de MAC


Aanbevolen berichten

Als ik met de PC in Photoshop een afbeelding heb gemaakt en deze wegschrijf in een PSD bestand, is ditzelfde bestand dan te converten zodat het ook is te gebruiken op een MAC? Wie kan me uitleggen waarom de MAC zoveel populairder is in de grafische wereld dan de PC? Vergeef me de vraag maar ik ben een groentje on deze materie. Crosby
Link naar reactie
Ho is ff... zo makkelijk is het nou ook weer niet! Je moet wanneer je met een pc en mac samenwerkt op een paar dingen letten: Mac heeft niet dezelfde lettertype soorten als een pc. Dus alle letters omzetten naar bitmap of contouren (voor vector programma's) Verder moet je opletten hoe je een cd-rom bakt. Een mac werkt met een ander systeem. Ik weet zeker dat een pc geen mac cdroms kan lezen. Andersom zou ik het niet weten. Je kunt bij het brandprogramma instellen wat voor een ISO-instelling of zoiets je wil gebruiken. Hou er altijd rekening mee dat een mac wat flexibeler is dan een pc. Gr. J-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...