Ga naar inhoud

Autocad 2002 vs Office 2000


Aanbevolen berichten

Als ik op mijn Pc AutoCad 2002 installeer onder win2k stopt de werking van office 2000. Woer opent documenten en sluit ze dan onmiddelijk weer. Ik krijg geen foutmeldingen. Ook een herinstallatie van Office of een deinstallatie van Autocad geeft geen soelaas. Omdat ik het image terugzetten een beetje beu ben stel ik de vraag of iemand deze ervaring deelt en een patch heeft voor degene van de paketten die loopt te OH-en.
Link naar reactie
Da's een ouder bekende van ACAD 2000i. Komt o.a. voor bij Office2000 versies waarvan het serienummer begint met 5 bepaalde karakters. De oplossing was destijds om na installatie van ACAD de Office Key uit het register te verwijderen. Wanneer je dan een Office apllicatie start, dan wordt opnieuw om een serienummer gevraagd en kun je een andere key invullen. Of dit bij jou ook werkt voor ACAD2002?
Link naar reactie
Ik zie hier een probleem wat ik zelf ook meegemaakt heb, AutoCAD 2002 in combinatie met Office 2000. Ik kan je in ieder geval vertellen dat de eerste 5 tekens van jouw office serienummer met [b:58c4b5db78]GC6J3[/b:58c4b5db78] beginnen. Ik zal zo even het microsoft artikel waarmee de problemen op te lossen zijn opzoeken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...