Ga naar inhoud

Grafisch forum niet voor video en dergelijke


Aanbevolen berichten

Beste mensen, ik zie nu dat er al een stuk of vijf topics over avi, divx en dergelijke gaan. Volgens mij hoort dit allemaal thuis in: [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewforum.php?forum=3&19420]Multimedia, DVD, HomeTheatre[/url] Dit is een grafisch forum voor Photoshop, PSP, Illustrator, Autocad, en niet voor dit soort dingen meen ik. Vat dit dus niet op als 'hoepel op met die onzin' maar als 'lees de volgende keer wat beter...' Succes, en groetz Heidi
Link naar reactie
Aangezien DVD en home theater meer voor persoonlijk gebruik is en ook nog eens weinig met de edit programma's te maken heeft ben ik bang dat ik dat forum ook niet blij maak met het verhuizen van deze Topics. Graag jullie mening hierover. Ik denk zelf dat mensen met een grafische achtergrond dichter bij editing staan als filmliefhebbers. Heb ik het fout? Zeg het dan maar. Alvast bedankt voor jullie reacties. Gr. J-P
Link naar reactie
als het over video compressie gaat iig niet, maar met editten (bijv. effecten toepassen) is het ongeveer hetzelfde als Adobe Photoshop ja, alleen heet het Adobe Premiere oid. En dat laatste van de effecten is niet erg, maar ik stoor mij vooral aan vragen over video compressie, want dat heeft er echt niets mee te maken!
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Tja, ik denk dat de nieuwe indeling toch wel tot verwarring leidt. Ik las net in "Multimedia, DVD en Thuisbioscoop" dat iemand vroeg hoe hij z'n VHS banden op de computer kon zetten, en door een moderator werd hem gezegt dat dat off-topic was. http://forum2.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=52442&forum=3&1 Maarja, waar moet zo'n vraag dan wel??? Als je het mij vraagt is het er tot nu toe niet overzichtelijker op geworden met het nieuwe forum.
Link naar reactie
Dat valt onder thuisbioscoop, kom nou, je weet toch niet of die kerel een breedbeeld of een eigen videowall thuis heeft? Dat past daar idd prima... echt niet hier hoor. Wij zijn voor het editten van stilstaande en bewegende *plaatjes*, niet voor filmpjes. [i:8825695c90]J-P is ook lief hoor :smile: [/i:8825695c90]
Link naar reactie
[quote:eb979fbdec]Wij zijn voor het editten van stilstaande en bewegende *plaatjes*, niet voor filmpjes.[/quote:eb979fbdec] Ben ff nieuwsgierig... Wat is het verschil tussen bewegende *plaatjes* en filmpjes ? [i:eb979fbdec](Serieuze vraag)[/i:eb979fbdec] Grtz Grimmie _________________ [i:eb979fbdec]Me tarzan and U Nix[/i:eb979fbdec] [ Dit bericht is bewerkt door: Grimmie op 2002-04-11 22:51 ]
Link naar reactie
Erger je er maar niet te veel aan. Het ergste wat er kan gebeuren is dat je over de topic onderwerpen heen moet lezen. Open ze gewoon niet en klaar is kees. Ik vind het bezwaarlijker wanneer er Off-topic wordt gereageerd. En dat is iets wat veel meer gebeurd en waar meer mensen last van hebben (*tip misschien). Gr. J-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...