Ga naar inhoud

Big Problemo Divx Films


Aanbevolen berichten

Help please !! Ik snapter niets van. Hetvolgende: Tot een week geleden konik alle divx films zonder enig probleem afspelen. Ik heb in de tussentijd GEen extra programma;s geinstalleed dan de nieuwe Norton Antivirus virusdefenities. Plots begonnen bij sommige films het geluid en beeld niet meer synchroon te lopen. Tweroijl ik daar daarvoor bij diezelfde films geen enkel probleem mee heb gehad. Het blijkt dat het geluid goed loopt maar dat het beeld in slow-motion gaat. Elke keer als ik met de slider een stukje verder ga in de film. Srtaat het beeld even stil, speelt het geluid wel en komt het beeld er vertraagt erachteraan. Heb inmiddels de divx-codecs opnieuw geinstalleerd. Eerst 3.11 a en daarna 4.12 waarbij ik niet wil dat de laatste 3.11 overschrijft. Echter, geen oplossing !! Ik kan niet zien welke codec de film gebruikt. Echter bij een film die codec 4.11 nodig heeft geeft ie hetzelfde probleem. Wie kan mij helpen. Ik kom er niet uit. Is er misschien een prigje die kan zien welke codec de film is? Ik gebruik diverse players en nieys help. OS: Win XP. Veel dank aan allen alvast.
Link naar reactie
[quote:ed94b9f071] Op 03-03-2002 18:45, schreef WookieR: ...een smeekbede[/quote:ed94b9f071] Kweenie of dit hier hoort. iig; Ik heb het ook bij mijn divxjes, al kijk ik die zo weinig dat ik t nog nooit gemerkt heb; een vriend van me zei dat de divx bout was, omdat de geluidsband soms doorgaat terwijl het beeld stil blijft staan. foutje in de divx. het zal dus waarschijnlijk niet aan de decoder liggen. Het zou ook kunnen dat NAV sinds jij die updates hebt, ook divx'jes of onderdelen daarvan, tijdens het afspelen scant. dat kan voor van die problemen zorgen. van McAfee is het bekend, dat hij bijna alles vertraagt omdat ie constant alles scant. Misschien heeft NAV sinds je update ook deze 'feature'?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...