Ga naar inhoud

Afbeelding over heel de pagina


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik zit met een irritant probleem ik moet voor iemand een kaft maken met een afbeelding daarop. Nu wil ik die afbeelding over het hele a4-tje hebben nu is het probleem dat elk programma wat ik probeer er blijft een witte rand rondom de afbeelding van ongeveer 1 cm Dit is dus niet de bedoeling het hele a4-tje moet gevult worden Ik heb de volgende programma's geprobeert: Corel Draw 10 Paint shop pro 7 bij paint shop weet ik overigens ook niet hoe ik het op a4 formaat krijg dus als je op bovenstaand probleem een antwoord heb met paintshop dan graag ook even uitleg daarover Als je een beter programma voor me weet hoor ik het ook graag... wel graag met uitleg svp Bvd Jurian
Link naar reactie
[quote:46f6a91228] Op 28-02-2002 23:37, schreef jurian: ...er blijft een witte rand rondom de afbeelding van ongeveer 1 cm... [/quote:46f6a91228] Al die programma's kun je prima gebruiken, maar het ligt aan de instelling van je printer. Die hebben nou eenmaal een marge nodig, omdat ze anders bij een kleine afwijking inkt naast het blaadje printen. Dit is dus een voorzorgsmaatregel. Je zou, als het echt belangrijk is, de voorkant kunnen laten uitprinten bij een kleine drukkerij, als dat niet al te duur wordt. Die kunnen waarschijnlijk wel de marges smaller maken. Zorg dan wel dat je het bestand in goed formaat aanlevert, informeer anders eerst even.
Link naar reactie
Probeer dan in je printersettings de marges smaller te zetten. Dat moet met zo'n goede printer toch wel kunnen... Of probeer hem dan niet op A4 in te stellen, maar bereken wat de marges zijn en tel die erbij op. Probeer hem dan eens dat ding op dat 'iets grotere' papier te laten printen. _________________ [url=http://www.stylite.nl]·[/url] [url=http://www.heidi.stylite.nl]www.heidi.stylite.nl[/url] [b:1f93016dab]·[/b:1f93016dab] If I keep it up, I'm gonna make it - I'm so very close can't you see - [i:1f93016dab]No Doubt[/i:1f93016dab] [ Dit Bericht is bewerkt door: Toeter84 op 2002-03-01 23:36 ]
Link naar reactie
Je zult het probleem toch echt bij jouw 'superprinter' moeten zoeken. Bij grafische programma's kun je namelijk het wrekveld tot ver over het a4 formaat maken maar dan zal je printertje nog steeds die marge overhouden. Ik denk dat als je de instellingen in je printerdriver niet goed genoeg kan veranderen je beter je uitgeprinte ontwerpje kan vergroten bij het copieercenter naar fullpage. Dit kost je hooguit 1,5 euro en de kwaliteit zal waarschijnlijk net wat minder zijn... Je moet toch echt genoegen nemen met minder. Of je koopt een ECHTE 'superprinter' Ik werk met een HP1220c Bevalt mij prima! (A3) Succes! Gr. J-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...