Ga naar inhoud

Toelatingsgesprek academie Den Haag!


anoniem

Aanbevolen berichten

Ja, ik moet vanavond nog voor mn examenopdracht foto's inscannen, dus ik kijk even of ik die ook mee kan scannen, gewoon, een paar, het zijn er een stuk of 12 bij elkaar. Het zijn twee sessies: eentje in Doesburg, op de dijk langs de IJssel, en eentje in Frankrijk, ondergaande zon boven een stoppelveld en over zonnebloemen heen.
Link naar reactie
[quote:315308a814] Op 23-02-2002 2:08, schreef WillyF: To show or not to show, that's the question ach, what the heck, daarvoor is het net toch? :grin: klik [url=http://members.home.nl/leiwa-inc/default.html]hier[/url] maar. en ga dan naar tekeningen. [/quote:315308a814] Mooie tekeningen! Als wij dit nu zouden inleveren op school zouden het allemaal negens worden!
Link naar reactie
Toevallig dat het topic weer omhoog gehaald is :smile: ik ben vandaag dan voor de tweede keer naar de KABK gegaan... ...dhr. Hali was er niet, ziek. Mevr. Schep, die bij het gesprek zou zijn, was eveneens afwezig. Zucht. Gelukkig hadden ze dhr. Vandenberg voor me, die was coördinator voor iets anders maar wilde wel naar mn werk kijken. Dus ik alles laten zien, foto's, fotosjops, tekeningen, beeldjes etc. Hij mocht niet al te veel zeggen omdat hij natuurlijk niet Hali of Schep was, maar hij gaf me een goede kans. Hij zei, mocht je dit jaar vwo niet halen, dan kun je zo beginnen met die AVO school, de deeltijd vooropleiding; zo wel, dan heb je een goede kans aangenomen te worden :grin: jippie jippie jippie yaaayyeeee :grin: :grin: :grin:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...