Ga naar inhoud

Laat hier je werk zien... 2d


anoniem

Aanbevolen berichten

Laat hier je werk zien uit je best-of-werk-map! Post geen complete plaatjes maar urls naar je eigen werk. Laat ook ff weten waarom en hoe je het hebt gemaakt. En dit geldt niet alleen voor de beste. Beginners zijn ook welkom! Ik wil wel eens zien wat jullie kunnen. Ik zal binnenkort ook wat url's plaatsen.

Gr. J-P

------------------ Klik hier voor mijn laatste wallpaper ontwerp. (*update: 12-09-2001. "Waterproof")

>>>www.leconte.com<<<

Link naar reactie
  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

niet het beste.. daar ben ik nl nog niet aantoe, maar wel twee nwe plaatjes die ik pas heb gemaakt. http://www.zinkhann.nl/bg.jpg http://www.zinkhann.f2s.com/bg1152.gif

beide vrijwel volgens het zelfde principe (en dezelfde basisfiguur) -eerst een opzet gemaakt in swift3d (3d-progje voor simpele mensjes met flash) -vervolgens het plaatje geexporteerd naar flash om kleine details weg te werken en het plaatje te optimaliseren voor het grote werk -omgezet naar .png en ingelezen in photoshop. -in PS met layers en masks diverse effect toegevoegd. (oh ja, in het eerste plaatje ook blurs en bevels)

(heel egoistisch op mijn eigen schermgrootte gemaakt)

(e)

Link naar reactie
Ja, ziet er idd al leuk uit Kid! Je merkte denk ik al dat wanneer je filters combineerd je er ontelbare mogelijkheden mee creeerd. Probeer eens voor de gein de mogelijkheden van Duotone kleuren. Dit zeg ik omdat je plaatje grotendeels zwart wit is. Ik gebruik het soms om er een bepaalde sfeer mee op te roepen. (gewoon een simpel lesje tussendoor :smile: )Het gaat als volgt:

Image>>>Mode>>> (kies nu voor grayscale zonder dat je de lagen samenvoegt)

Vervolgens weer naar: Image>>>Mode>>Duotone. (je kunt nu kiezen voor twee steun kleuren.

Vervolgens: Image>>>Mode>>>RGB (nu kan je weer gewoon alle kleuren gebruiken uit je pallet.)

Probeer maar eens :smile:

Gr. J-P

------------------ Klik hier voor mijn laatste wallpaper ontwerp. (*update: 25-09-2001. "C!T Forum verslaafd")

>>>www.leconte.com<<<

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Bigm0uth: J-P, hoe maak je dat plaatje dat onder de wallpaperlink staat? eerste tekenen en opshoppen?(=geen nederlands geloof ik)

Hoi BigmOuth,

Dit is eigenlijk een crosspost omdat deze post ook al op het podium staat. Maar vooruit, hopelijk valt t niet op :smile:

Gr. J-P

Klik hier om te downloaden! (167kb)

------------------ Klik hier voor mijn laatste wallpaper ontwerp. (*update: 25-09-2001. "C!T Forum verslaafd")

>>>www.leconte.com<<<

Link naar reactie
quote:
Originally posted by J-P Le Conte: Ja, ziet er idd al leuk uit Kid! Je merkte denk ik al dat wanneer je filters combineerd je er ontelbare mogelijkheden mee creeerd. Probeer eens voor de gein de mogelijkheden van Duotone kleuren. Dit zeg ik omdat je plaatje grotendeels zwart wit is. Ik gebruik het soms om er een bepaalde sfeer mee op te roepen. (gewoon een simpel lesje tussendoor :smile: )Het gaat als volgt:

Image>>>Mode>>> (kies nu voor grayscale zonder dat je de lagen samenvoegt)

Vervolgens weer naar: Image>>>Mode>>Duotone. (je kunt nu kiezen voor twee steun kleuren.

Vervolgens: Image>>>Mode>>>RGB (nu kan je weer gewoon alle kleuren gebruiken uit je pallet.)

Probeer maar eens :smile:

Gr. J-P


Ja hartstikke handig, thnx J-P! :smile: P.S. ik had dit plaatje grijs-achtig gemaakt, omdat ik misschien een site in die kleuren wilde maken, maar dat plan heb ik weer laten varen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...