Ga naar inhoud

Afvoer wasmachine


Ilse-Siemonsma

Aanbevolen berichten

Mijn indesit wasmachine van 1,5 jaar oud geeft de laatste tijd problemen met centrifugeren, vooral met weinig was er in. Dit gemeld Via Bol.com, monteur van Whirlpool nam kontakt op en vroeg of toevoerslang en afvoer slang niet geknikt waren en de machine waterpas stond. Dan zal het waarschijnlijk service zijn , volgens de monteur. Ik kan de voorrijkosten ook zo maar niet even betalen. Monteur kwam en constateerde dat de afvoer niet correct was aangelegt: er zitten twee afvoerbuizen naast elkaar, vaatwsser en wasmachine, deze zitten met een y stuk aan elkaar gekoppeld op ongeveer 50 cm hoogte. Volgens de monteur moet dit, volgens het boekje, een verticale afvoerbuis van minimaal 50 cm zijn, dit is bij mij ongeveer 20 cm en dan een y stuk, geen t stuk. De wasmachine heeft 1,5 jaar probleemloos gefunctioneerd en gaf nu problemen, vandaar de vraag om service. Nu wordt mij € 107, in rekening gebracht omdat het een aanlegfout zou zijn. Wat moet ik hier mee? Is het een aanlegfout? Met groet Ilse Siemonsma
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...