Ga naar inhoud

installeren epson MT-U210 printer


Aanbevolen berichten

Ik wil een Epson MT-U210B printer installeren op een pc waar windows xp draait. Deze printer gebruik ik in een restaurantkeuken (= een bonprinter) Echter het installeren lukt niet omdat na het installeren van de driver (mbv een installatieprogramma) de printer wel in de lijst verschijnt, maar er komt een melding bij te staan: NIET BESCHIKBAAR De printer wordt geinstalleerd op poort: ESDPRT001 en omschrijving COM1. Ik kan de poort wijzigen in COM1 door het vinkje naar de com1 te verzetten, maar dat heeft geen effect. Wie kan mij verder helpen?
Link naar reactie
Kijk eens in apparatenbeheer en klik op het plusje voor Poorten (com & lpt) Staat er een rood kruisje door het "kraantje" bij Communicatiepoort (COM1) of daaronder bij (COM2). Zo ja klik daar met rechts op en ga naar eigenschappen en klik op apparaat inschakelen. Misschien is dit de boosdoener, o ja is het type nummer juist ik kom wel TM-U210B tegen i.p.v. MT....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...