Ga naar inhoud

Internet vraagje


Aanbevolen berichten

Hee jongens . ik heb even een vraagje ik heb laatst een nieuwe router gekocht . ( lynksys wrt54g C(ompact)) maar ik sta met mijn computer op de zolder dus het bereik is niet altijd oppietop . maar mijn vraag is dus. kan ik met een betere pci adapter ook beter bereik krijgen ? ik zie genoeg van die adapters die 3 antennes hebben maar hebben die dus dan ook goed bereik? oftewel ik heb nu altijd low of very low bereik, als ik dan zo'n nieuwe pci adapter met 3 antennes koop heb ik dan goed , zeer goed ,of uitstekend bereik ?? het maakt denk ik niet uit of de adapter van een ander merk is? groetjess ;)
Link naar reactie
je schrijft dat de ontvangst niet altijd top is: soms dus kennelijk wel. waarschijnlijk ben je dan meer geholpen (ik zou dat in elk geval eerst uitproberen) met een andere kanaalinstelling. wisselend signaal duidt doorgaans op meer draadloze netwerken in hetzelfde frequentiegebied, en die elkaar daardoor dwars zitten. dus: ga eens even je router in en stel een ander kanaal in. heel grote kans dat het daarna een stuk beter gaat, en dat je niks nieuw hoeft aan te schaffen. in gewone huizen moet jouw boeltje probleemloos kunnen functioneren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...