Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen, Ik heb een usb-stick met een capaciteit van 8GB (volgens Windows XP 'slechts' 7,5GB) maar als ik er data op ga zetten, dan loopt het systeem vast bij het bereiken van ca. 2GB op stick :roll: Ik begrijp dit niet, het lijkt erop dat meer data niet wil lukken, ondanks dat ie echt 8GB is... Het betreft: Sandisk cruzer micro 8GB; typenr. SDCZ6-8192RB Iemand die mogelijk weet wat er loos is?? Alvast dank!
Link naar reactie
Formatteren?? Da's toch helemaal niet nodig; ook al is ie nieuw. Bovendien zou er dan (indien dus niet geformatteerd) geen enkel bestand opgeslagen kunnen worden op de usb-stick. Niettemin heb ik deze raad opgevolgd. Nog iets anders: de bedoelde bestanden van zo'n 5GB staat bij familie op de XP-pc, dus niet op de mijne. En 5GB is juist teveel om het op een DVD-schijf te branden, anders had ik daar wel voor gekozen. Wilde die bestanden gewoon meenemen -middels het stickie- naar mijn eigen computer.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Inmiddels een test uitgevoerd, weliswaar met mijn eigen desktop-pc. Heb mijn verzameling CD-roms erbij gehaald en de inhoud daarvan (merendeels install-CD's) gekopieërd naar de 8GB usb-stick. Dat ging zonder problemen en ik haalde uiteindelijk net geen 6GB; méér data heb ik niet op schijfjes staan :lol: Kan geen andere conclusie trekken dat e.e.a. veroorzaakt wordt door de computerconfiguratie van de pc die bij familie staat; dáár ging het kopiëren immers niet goed. Naar mijn oordeel mankeert er dus niets aan mijn usb-stick van 8GB grootte.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...