Ga naar inhoud

druppels via het handvat vh wasmiddelbak


sandy-160

Aanbevolen berichten

Beste, Vandaag is mijn nieuwe wasmachine geleverd een siemens wmn16t3471 en heb ik zoals in het boekje stond eerst een wasje op 90° gedraaid, met een lege trommel. Na afloop zaten er aan de buitenkant van het wasmiddelbakje druppels en helemaal om de rand en binnenin ook allemaal condens. Ik kan het bakje er niet uit halen zonder er een handdoek onder te houden. Daarna een gewone was gedraaid weer op 90° om te testen of dat weer gebeurd en jawel hetzelfde probleem. Zelfs druppels op mijn laminaat. Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt bij een was op 90° ? Normaal was ik niet op zo'n hoge temperatuur, maar het moet toch wel kunnen zonder dat er druppels buiten mijn wasmachine verschijnen? Ik lees zo'n goede revieuws over mijn type, dus vraag me af of dit gewoon een fout is van de mijne of dat het aan het type ligt en ik beter een andere kan bestellen. Graag hoor ik van iemand. Groetjes Sandy
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...