Ga naar inhoud

alles draait, maar geen beeld


Aanbevolen berichten

hoewel het een videoprobleem lijkt, heb ik dit toch onder "anders" (hardware) gezet wilde eind vorig jaar een nieuwe pc bouwen alles nieuw, op moederbord en videokaart na: mobo...........MSI K9N Ultra (am2 socket) videokaart....MSI NX 7900 GTO voeding........Zalman Powersupply ZM-460B-APS 460W processor.....AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz HT AM2 65W Box geheugen.....Kingston 2x 2GB DDR2 SDRAM PC5300 CL5.0 koeler..........Arctic Processor Koeler F64PRO AMD harddisk.......Samsung 500GB SATA300 16MB DVD.............Samsung DVD-/+/RAM SH-S203N kast.............Coolermaster WaveMaster (de gele :wink:) alles goed aangesloten en draaien maar, dacht ik niet dus ..... geen beeld, geen bios, geen piepjes .... niks videokaart op mijn 939 bord gezet, loopt prima dan moet het het moederbord zijn nam ik aan (want de rest was nieuw) omdat get geld niet op m'n rug groeit was het even wachten deze week de Gigabyte GA M56S-S3 binnen gekregen vandaag alles opnieuw ingebouwd, aangezet .... weer hetzelfde aan de monitor kan het ook niet liggen, want heb drie verschillende (op andere pc werkende) monitors uitgeprobeerd ik zou echt niet weten waar het aan kan liggen onderdelen zijn toch prima lijkt me iemand enig idee? alvast mijn dank
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...