Ga naar inhoud

Sony camcorder, pc ziet 'm niet


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds zaterdag een camcorder van Sony (DCR-HC37E), en heb daarbij een firewire kabeltje gekocht. Echter als ik mijn camera met de pc verbind, gebeurt er niets. De programma's die ik bij mijn camera kreeg zijn geïnstalleerd.. Wat doe ik fout? Het kabeltje moet aan de voorkant in mijn pc, aan de achterkant zit geen juiste ingang. Ik ben niet zo geweldig met computers, dus vakjargon begrijp ik niet, haha ;) Wie kan mij helpen?
Link naar reactie
Carl Zeiss® Vario-Tessar®-lens 800.000 pixels Advanced HAD CCD 40x optische zoom/2000x digitale zoom Levensduur maximaal 14 uur en 50 minuten (met optionele batterij) 2,5-inch LCD-scherm met aanraakscherm Super SteadyShot NightShot Plus Informatie batterij [b:e4c3d95878]i.LINK™ (DV-uitgang) [/b:e4c3d95878] Tweede start-/stop-/opnameknop en zoomknop op LCD-frame Keuze uit 8 scènes 6 beeldeffecten Easy Handycam-functie voor eenvoudige bediening Spotmeter, Spotfocus [b:e4c3d95878]USB-streaming [/b:e4c3d95878]
Link naar reactie
[quote="Elise2"]Carl Zeiss® Vario-Tessar®-lens 800.000 pixels Advanced HAD CCD 40x optische zoom/2000x digitale zoom Levensduur maximaal 14 uur en 50 minuten (met optionele batterij) 2,5-inch LCD-scherm met aanraakscherm Super SteadyShot NightShot Plus Informatie batterij [b:422bf59094]i.LINK™ (DV-uitgang) [/b:422bf59094] Tweede start-/stop-/opnameknop en zoomknop op LCD-frame Keuze uit 8 scènes 6 beeldeffecten Easy Handycam-functie voor eenvoudige bediening Spotmeter, Spotfocus [b:422bf59094]USB-streaming [/b:422bf59094][/quote heb je wel een firewire kaart geinstalleerd, opveel frontjes zit wel een firewire maar die moet wel zijn aangesloten op een firewirekaart.
Link naar reactie
[quote:5e7aaab955="Elise2"]Hij staat niet bij de netwerkverbindingen. Alleen LAN verbinding. Dat betekend zeker dat er geen firewirekaart in zit, of dat 'ie niet is aangesloten?[/quote:5e7aaab955] we worden toch kabels bij dat ding geleverd . en er zit geen firewire op alleen maar usb . Sony Dcr-Hc37E, AC-L200 adapter, Multi AV kabel, NP-FH30 batterij, USB-stuurprogramma, Picture Motion Browser ik snap niet dat je reageert op boodhaa en je een verkeerd advies geeft
Link naar reactie
http://tweakers.net/nieuws/10477/IEEE-1394-Firewire-en-i-Link-uitgelegd.html [quote:e7e26a7661] DV In/Out-aansluiting (i.LINK™) Met DV In/Out kunt u gegevens die met DV zijn opgenomen als een digitaal signaal naar aangesloten DV-apparatuur verzenden. Met DV In/Out kunnen video/audio, indexgegevens en gekopieerde audio worden gekopieerd door één kabel aan te sluiten. i.LINK™ i.LINK™ is een ultrasnelle databus, gebaseerd op de standaardnorm IEEE1394. i.LINK™ staat garant voor real-time gegevensoverdracht van videobeelden, zonder de kwaliteit aan te tasten. [/quote:e7e26a7661] Heb er geen verstand van, maar dit vond ik erover. :roll:
Link naar reactie
[quote:3ed42e805b="Obi-wan-kenobi"]Staat er in apparaatbeheer toevallig een dergelijk apparaat met een geel uitroepteken of rood kruis? Dat kan erop duiden dat het stuurprogramma (driver) voor de IEEE1394 (FireWire) controller niet (goed) geinstalleerd is ...[/quote:3ed42e805b] Nee, er staat helemaal niets bij wat op firewire wijst..
Link naar reactie
Heb geen idee waar die inmiddels is.. We hebben 'm al zeker 6 jaar, en hij is al 3x van huis gewisseld sinds we 'm hebben.. Dus de boekjes die erbij horen ook.. Ik heb zo'n pc-meneer gebeld, die gaat kijken hoe het zit met de firewire aansluiting, en eventueel een kaart inbouwen. Ik breng m'n pc morgen weg. Het kost 20,- incl inbouwen, dus dat in in ieder geval het proberen waard ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...