Ga naar inhoud

Geheugen PC333 en 400


Aanbevolen berichten

Om een PC te upgraden constateerde ik dat er momenteel PC333 (2700) geheugen in het bankje zat (256Mb) Ik heb die originele er eens uitgehaald en daar 2x 512Mb PC400 (3200) geheugen ingestopt. Die had ik nog liggen. T paste prima. Eerlijk gezegd verwachte ik niet eens dat de boel zou starten, maar dat deed hij dus wel. De BIOS geeft fraai 1gb geheugen aan en het zaakje start ogenschijnlijk normaal op. Vraag: Kan ik dit nu werkelijk zonder mankeren doen? Gaat de PC400 geheugen gewoon op PC333 thempo werken of kan ik binnenkort toch problemen krijgen? Ik heb overigens ook met Sisa sandra gekeken en ook die geeft keurigjes 2 gevulde bankjes aan. Het lijkt dus echt goed te gaan....
Link naar reactie
Ik vind het toch een straffe actie... :lol: ik heb hier ook nog een pre-historie staan, ik heb precies het zelfde gedaan na aanleiding van dit topic. maar ik krijg geen eens beeld. hij start wel gewoon op zo te horen. maar niets op mijn scherm :? alle chips goed gecontroleerd, het kan ook niet aan de instelling van mijn mobo liggen, want ik kom al niet eens in de setup omdat ik geen beeld heb. zodra ik de pc2700 er weer in hang draaid het weer gewoon....
Link naar reactie
Bedankt Gerben. Ik laat de boel gewoon een tijd draaien. Er lijkt tot nu toe niets aan de hand te zijn, maar erg fijn dat je er iets geruststellends over hebt gezegd. En Eduard, Gerben schrijft: "Als er in je computer PC2700 hoort, kan PC3200 er vrijwel altijd zonder problemen in" Als het bij jou niet werkt ben ik bang dat het woordje "vrijwel" hier bij jou van toepassing is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...