Ga naar inhoud

Trippende muis! (met bal)


Aanbevolen berichten

[u:201fef376d]Beste lezers,[/u:201fef376d] Ik heb een hele tijd geleden last gehad van een één of ander virus(denk ik) Mijn muis ging toen zeer snel, zonder zelf handelingen uit te voeren, van boven naar beneden, en bleef vaak ook "kleven"aan de onder of boven zeide van het scherm. Er was met geen enkele mogelijkheid controle te verkrijgen over de muis. Omdat dit enige paniek bij mij zaaide trok ik als eerste de internet verbinding eruit! Daarna ben ik naar het taakbeheer gegaan en zag daar heel vaak het process SVCHOST.exe staan. Dit kon in mijn ogen niet goed wezen en heb toen alle SVCHOST.exe processen afgesloten waarna ik de melding kreeg dat hij automatisch het systeem ging afsluiten. Dit bleek uiteindelijk ook te kloppen omdat dit bestand (kennelijk) te maken heeft met de BOOT van de PC. Na het opnieuw opstarten heb ik mijn systeemherstel van een paar dagen terug opgehaald en voor de veiligheid nog even mijn virus-scanner (AVG) aangezet. Het probleem bleek daarmee verholpen te zijn (ong. een maand) maarrrr je begrijpt hem al.. niks is minder waar! Nu zit ik dus weer met een muis waar geen controle meer over te verkrijgen is! :evil: Mijn virus scanner geeft nu wel aan dat hij 3 bestanden heeft veranderd (changed) namelijk; [i:201fef376d]C:\WINDOWS\system32\Kernel.dll C:\WINDOWS\system32\NToskrnl.exe C:\WINDOWS\system32\shell32.dll[/i:201fef376d] Nou heb ik, misschien heel dom, geprobeerd deze bestanden te verwijderen. Maar dit is mij tot op heden nog niet gelukt. Kan IEMAND! :cry: mij misschien helpen want ik ben nu het einde zoek! Met zeer vriendelijke groeten, [b:201fef376d]Johan[/b:201fef376d]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...