Ga naar inhoud

Printer telkens ofline


Aanbevolen berichten

Welke Windows versie draai je? Je zou op de site van HP deze info kunnen checken over [url=http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00856899&cc=nl&lc=nl&dlc=nl&product=60427&dlc=nl&lang=nl]HP all-in-one, Deskjet en Photosmart printers - Printtaken blijven in de afdrukwachtrij staan in Windows Vista en worden niet afgedrukt met USB-printers[/url] zodat je het resultaat van elke stap hier kunt melden.
Link naar reactie
Hallo, Ik werk met Windows XP Home. Heb HP ook al gemaild en die gaven het advies om te kijken in het configuratiescherm bij hardware naar de USB poortinstellingen ik heb daar niets kunnen vinden alleen dat alles correct werkt. Kan het soms zijn dat een USB poort na een bepaalde tijd uitvalt? Ik laat hem nu maar op de LPT1 staan en daar werkt hij goed op. Alvast bedankt.
Link naar reactie
[quote:4688d8beb1="Jdebont"]Ik werk met Windows XP Home.[/quote:4688d8beb1] Maar ook dan kun je die stappen van de HP site proberen. Zodat we met die info wat meer weten. [quote:4688d8beb1="Jdebont"] Kan het soms zijn dat een USB poort na een bepaalde tijd uitvalt? [/quote:4688d8beb1] Dat denk ik in dit geval niet. Wat doe je precies om je printer weer online te zetten? [quote:4688d8beb1="Jdebont"]Ik laat hem nu maar op de LPT1 staan en daar werkt hij goed op.[/quote:4688d8beb1] Dat kun je doen. Maar ik neem aan dat je [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=177959]deze vraag[/url] gesteld hebt, met het doel om weer te kunnen printer via je USB kabel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...