Ga naar inhoud

sd kaart, het verschil


Aanbevolen berichten

Wij hebben vandaag een sd kaart gekocht van Kingston, een 4gb sdHC kaart. Echter, in onze Medion pda, Dell Axim x5v pda, Canon fotocamera, en onze kaartlezer, geeneen van allen herkent de kaart. Is dit normaal ?. Zijn het kaarten voor speciale apparaten of wat ?. Ik weet niet of ik hem nog om kan ruilen, de verpakkiing is los geweest. (kapot moeten knippen). Als iemand evt wil ruilen (1 op 1) tegen een normale 4gb sd kaart dan mag dat ook.
Link naar reactie
kingston is erg deugelijk spul, maar met deze kaartjes kun je beter SD nemen. ik heb 4G SD ultra. de ultra versie is over het algemeen 7 a 8 euro duurder, maar dat is het zeker waard. ik heb er geen problemen mee, in geen enkel apparaat. ik zou het kaartje gewoon retouneren. dat de verpakking is open geknipt kun jij ook niets aan doen. moeten ze het maar zo maken dat je het niet hoeft open te knippen.
Link naar reactie
Ik heb net zitten zoeken op internet en lees dat 4gb eigenlijk alleen maar voor nieuwe nog te bouwen apparatuur is. 4gb voor normale sd schijnt legaal niet eens mogelijk te zijn. :( Nou ja, zien dat ik hem nog kan ruilen en dan maar een 2gb kaartje gaan kopen. Het is niet anders. :( En als ze 4gb ultra hebben, dan koop ik die. ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...