Ga naar inhoud

Miele ecoplus &comfort WDD030 WPS


Marian-3

Aanbevolen berichten

Sinds half mei deze nieuwe wasmachine. Nu blijft er eigenlijk vanaf begin af aan al water in het wasverzachterbakje staan. Iedere keer maak ik het schoon en gebruik geen wasverzachter. Hoe kan dit? Dan nog een vraag. Voornamelijk als ik op katoen 40 graden was, geeft hij F10 alarm. Ik draai hem uit en wacht even. Start het programma opnieuw en dan maakt hij hem wel af. Wat kan dit zijn. Vreemde storingen van net nieuwe machine
Link naar reactie
Het zijn op zich 2 verschillende storingen die wel Met elkaar te maken kunnen hebben Zoals je volgens mij in het boekje kunt lezen is F 10 een probleem met de watertoevoer deze is dus nniet Juist en komt vaak door een defecte Kraan of als je in een flat op de 4 de verdieping woont In de wasverzachter bakje zit een. Hevel systeem. Soms werkt deze niet goed maar het Kan ook zo zijn dat door te weinig water Dat niet goed werkt Waar heb je de machine gekocht. En waar woon je ?
Link naar reactie
Goedemiddag, Excuus voor de late reactie maar de melding stond in mn spam box. Wij wonen aan boord van een binnenvaartschip, dus geen vaste verblijfplaats. Wij hebben deze machine aangeschaft via onze vaste elektricien, die de zaken doet met een witgoedhandelaar uit volgens mij alblasserdam/ridderkerk die omgeving. Van de week de machine weer naar voren gehaald, en filter losgedraaid, maar die is helemaal schoon. wasverzachterbakje ook weer schoongemaakt, maar het lijkt alsof die hevel soort vacuum zuigt. Ik gebruik nooit geen wasverzachter dus dat zou het probleem niet kunnen zijn. Onze watertoevoer werkt via een pomp die aanslaat zodra er water wordt gepakt, misschien dat die vertraging ervoor zorgt? Maar het gekke is ook, dat hij soms het hele programma draait en dan pas bij de laatste spoelbeurt de storing aangeeft. en de andere keer gelijk aan het begin van het programma al. Het is hoofdzakelijk op het programma katoen. de andere programma's geen problemen...
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...