Ga naar inhoud

foutcode whirlpool


bas-8

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen, want ik kom er niet meer uit. Mijn wasmachine stopte er plotseling mee. Hij geeft foutcode f008. Ik heb een whirlpool nevada 1600 859200420003. Wat ik gedaan heb: - warmteelement doormeten, deze was 28 ohm, dus in orde - daarna ntc doorgemeten, deze was ook ok. - daarna de printplaat bekeken, die zag er niet helemaal ok uit. Deze heb ik dus laten repareren. Koste me 50 euro. Maar de foutcode bleef. Ik heb nog wat getest. Het lijkt erop of het inlaatventiel (voor het water) geen signaal krijgt om water door te laten. Namelijk op het moment dat dat zou moeten, dan stopt de machine en geeft de foutcode. Dit doet hij als ik het stekkertje van de printplaat naar de inlaatventiel aangesloten heb. Maar als ik het stekkertje loslaat geeft hij hetzelfde effect. het kabeltje heb ik doorgemeten en is helemaal goed. Heeft iemand nog een idee wat er mogelijk is en wat ik nog kan testen/meten?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...