Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik erger me hier kapot aan! Als ik iets met de (niet vista compactibiele nero 6) wou branden op Vista deed hij het gewoon...Maar nu had ik Nero 7 getest, vond er niks aan en had hem ge-uninstalled. Hier komt mijn Probleem: Sinds mijn herinstallatie van Nero kan nero niet meer draaien, vreemd, dus ik probeer gewoon bestanden op mijn cd te slepen in My Computer (na het formatteren van de schijf)...Steeds krijg ik een foutmelding van RUNDDL en dan restart Windows Verkenner...Ik word hier erg gek van! Hopelijk kunnen jullie mij helpen! MVG, Rado
Link naar reactie
Dan zou ik toch eens alle sporen van Nero verwijderen, en nog eens opnieuw installeren. Probeer ook dit: Start, uitvoeren, typ: services.msc, enter, kijk of de ImapiService aanstaat, zoniet, met rechtermuisknop, eigenschappen, op automatisch en aan zetten. :) --- 1. Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ services.msc in het vak Openen en klik op OK. 2. Dubbelklik op COM-service voor IMAPI cd-branders. 3. Klik onder Status van service op Starten. 4. Probeer gegevens naar een cd te schrijven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...