Ga naar inhoud

"spoolsv.exe" fout


Aanbevolen berichten

Na +/- 2 maanden stil te hebben gestaan had ik de card printer weer eens nodig maar als ik nu een printopdracht geef krijg ik meteen een "spoolsv.exe" fout. Ik heb de printer + software al meerdere malen verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dit helpt niet. Het is een CIMAGE Dolphin C Thermal Printer op een windows 2000 systeem. (trouwens ook al geprobeerd op een windows XP Pro systeem --> zelfde resultaat) Via de web site cim-usa.com en dolphinprinter.com heb ik geprobeerd een nieuwe driver te vinden maar dat lukt ook al niet. Wel een mailtje gestuurd voor support maar er heeft nog niemand gereageerd, dus dan probeer ik het op deze manier. Heeft iemand een idee?? B.v.d.
Link naar reactie
De printer zit op LPT1 en er zit geen firewall op deze computer. Ik heb wat ms er over meldt uitgevoerd, maar er is geen verbetering. Ik had het al wel gedacht want ik heb de printer op 4 verschillende computers gehad met allemaal dezelfde foutmelding. Ik denk dat die !@@#$%^&*() printer het raam uit moet van minstens driehoog..... Maar misschien zijn er nog andere suggesties?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...