Ga naar inhoud

Vraag over router


Aanbevolen berichten

Je hebt geen switch besteld maar een complete draadloze router. De switch is daar in feite onderdeel van. De router koppel je aan je modem. Aan de router koppel je vervolgens PC's met draad of je stelt draadloze verbindingen in. Kijk voor het principe eens [url=http://www.schoonepc.nl/instal/netwerk.html]hier.[/url] Niet duur trouwens. :D Zie 'm voor nauwelijks meer dan een tientje staan. Je hebt dus wel de 'langzame variant', de B-versie. Mocht je draadloos gaan en met je PC's een eindje van de router afzitten, dan wordt de verbinding wel erg traag.
Link naar reactie
Zelf heb ik vorig jaar de SMC7004AWBR gekocht, vervangt nu mijn Sitecom DC201 die niet meer op de chello aansluiting blijkt te werken. Dus voor mij achteraf een aardig noodzakelijke aanschaf. Draadloos 11MBps lijkt me geen probleem. De mijne heeft overigens 3 aansluitingen ipv 4. Bevalt verder goed. Je kan de modem inderdaad aansluiten op de WAN poort. Je moet daarvoor nog wel de router configureren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...