Ga naar inhoud

Webwinkel Computerland waarschuwing


Aanbevolen berichten

Kopen kun je overal en omdat ik altijd netjes behandeld ben bij de winkels van Computerland leek de stap naar de webwinkel van Computerland een mooie aanvulling. Ik heb via deze webwinkel een HDD van WS 160GB, 7200 RPM bestelt. Bij aankomst viel er al van alles uit de HDD. Ik heb hem nu teruggestuurd, helaas kun je hem niet omruilen in een van hun winkels. Ik heb een RMA-formulier ingevuld en deze met het aankoop bewijs naar Utrecht gestuurd. Ik zit er nu al 2 weken op te wachten, maar het blijft erg rustig in die hoek. Al bel ik naar het adres waar ik het pakket naar heb toegestuurd krijg ik een verhaal dat hij ergens interne moet liggen. Met de vraag of hij mij kan doorverbinden naar de afdeling waar de RMA formulieren binnenkomen. Krijg ik te horen dat, dat niet kan. Ik moet maar via de site van de Webwinkel van Computerland een contactformulier invullen, helaas krijg je hier helemaal geen bericht van terug. Een wijs advies naar eenieder is om het gewoon in een van de winkels van computerland te halen daar hebben ze gelukkig wel een goede service. Ik zou graag eens de manager van die webwinkel willen spreken waarom hun beleid anders is als van de winkels.
Link naar reactie
Een shopsurvey op tweakers heeft ook over het algemeen meer "nut" voor zowel jezelf als de shop. Je vult namelijk een ordernummer in en de winkel kan die zien en adequater reageren. Mijn ervaring is namelijk dat een (dubieuze) winkel direct reageerde toen ik een niet zo positieve survey plaatste (niet meer zichtbaar wegens verwijderen van de winkel), de reactie van de winkel naar mij leek lichtelijk op een bedreiging maar er kwam wel schot in de zaak ;) Probeer zo objectief mogelijk de feiten te geven, dus niet gaan dreigen/flamen/trollen etc, dan gaat het meestal wel goed.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...