Ga naar inhoud

X-Fire Extreme Gamer: probleem met koptelefoon instellingen


Aanbevolen berichten

Mijn nieuwe X-Fire Extreme Games, in mijn nieuwe computer, heeft een vervelend probleem... In de console kan je aangeven dat de computer automatisch het geluid via de boxen moet muten EN dat de koptelefooninstellingen automatisch geladen moeten worden. Als ik die opties aanvinkt gebeurt dat echter allemaal meteen terwijl er GEEN koptelefoon is aangesloten! Dus het geluid wordt meteen gemute en de instellingen veranderd. Het lijkt erop dat mijn computer denkt dat er CONSTANT een koptelefoon is aangesloten wat dus NIET het geval is. Dit is erg lastig omdat ik de boxen altijd aan heb staan en het knopje daarvan erg lastig te bereiken is... Nu moet ik dus elke keer als ik de koptelefoon wil gebruiken in de console duiken en allerlei instellingen wijzigen om die daarna weer allemaal terug te zetten... Erg omslachtig... Ik heb de laatste drivers geinstalleerd. Ik heb dit probleem trouwens zowel onder Vista als XP. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen...?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
OK na zoveel kicks even meedenken Doet de PC dit alleen in die game, of ook in andere toepassingen ( bv muziek afspelen vuia PC ? ) Zo ja, dan heb je mi een hardware probleem, nl het contact van je koptelefoon is defect....als daar sluiting in zit zal er een mute naar je boxen blijven bestaan. Heb je al een mail naar de developers van dat spel gestuurd of op hun site gekeken?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...